kako kreirati nagradnu igru na Facebooku

Kako kreirati nagradnu igru na Facebooku?

Tražite novi način da promovišete svoj brend? Zanima vas kako kreirati nagradnu igru na Facebooku? Ukoliko je odgovor na ova dva pitanja da, na pravom ste mjestu.

Iz dana u dan, sve veći broj ljudi odlučuje se za kreiranje nagradne igre u cilju promocije svog brenda. Pojedine (rijetke), postanu mega popularne i viralne i donesu tim stranicima hiljade novih pratilaca. Ostale (većina), budu ok, neke malo bolje, neke malo lošije, ali ubrzo se zaborave.

Šta je to što pravi razliku i zašto veliki broj nagradnih igara ne ostvari svoj cilj?

U ovom tekstu, pokazaću vam 10 koraka, kroz koje treba da prođete, kako bi sljedeća nagradna igra koju budete kreirali, bila što uspješnija. Krenimo redom.

facebook takmičenje

Korak 1 – Pridržavajte se pravila

Prva stvar od koje počinjete je sagledavanjem smjernica Facebooka, kako biste izbjegli eventualne probleme i zabrane. O tome, šta se može, a šta ne može tokom kreiranja nagradnih igara, pogledajte ovdje.

Korak 2 – Postavite ciljeve

Prije nego kreirate takmičenje, vrlo je bitno da znate šta želite postići na kraju, kako biste mogli pratiti rezultate. Ukoliko nemate cilj koji želite ostvariti dana kad predate nagradu pobjedniku, vaša nagradna igra bila je uzaludna.

Prije samog takmičenja, vrlo je bitno da utvrdite sljedeće stvari.

Šta želite da postignete sa ovim?

Koja je tema vašeg takmičenja?

Koja je nagrada koju ćete pokloniti?

Koji je hashtag vaše nagradne igre?

Korak 3 – Izaberite vrstu nagradne igre

Postoji nekoliko vrsta nagradnih igara za koje se možete odlučiti.

1. Like to win takmičenja – svi koji lajkuju neku sliku biće dio nagradne igre.

Ono što je dobro za ovu vrstu nagradne igre je što uz samo jedan klik možemo da se nadamo nečemu. Niko nam ne traži neki mejl, neki komenetar, ne moramo da zovemo ljude da glasaju za nas…sve je ultra lagano. Sa druge strane, sve više ljudi pravi ovakve kampanje i engagement nekada nije baš i najbolji.

2. Hashtag takmičenja – svi koji postave odgovarajući hashtag ulaze u nagradnu igru.

Prednost hashtag takmičenja u odnosu na Like to win, je veći reach koji dobijate, samim tim što drugi ljudi postavljaju sadržaj sa vašim hashtagom i daju mogućnost njihovim prijateljima da se upoznaju sa vama. Nedostatak ovako nečega je što zahtjeva veći napor korisnika da nešto uradi i veća je vjerovatnost da će odustati.

Bonus

Idealno bi bilo stvoriti nagradnu igru u kojoj ćemo od učesnika dobiti njihovu mejl adresu. Super je kad nam stotine ljudi lajka sliku, ali mnogo je veći efekat ukoliko dobijemo njihovu adresu, jer nju možemo koristiti iznova i iznova, a od lajkova dugoročno i nemamo neku vajdu. Prag učešća je ovdje veći, s obzirom da je mnogo lakše kliknuti lajk nego unijeti mejl adresu, ali ukoliko se nagradna igra kreira na pravi način, ova barijera se lako može zaobići.

Korak 4 – Odlučite koliko će takmičenje trajati

Nagradne igre sa veoma vrijednim nagradama, kao što su automobili, stanovi i putovanja, obično traju duži vremenski period, nekada i po nekoliko mjeseci. Sa druge strane, nagradne igre koje poklanjaju majice ili ručak u restoranu, obično traju svega nekoliko dana.

kalendarVodite se ovim principom. Što je veća vrijednost nagrade koju dajete, nagradna igra bi trebalo duže da traje.

Korak 5 – Kreirajte pravila nagradne igre

Napišite opis pravila vaše nagradne igre, kako će se birati pobjednik, ko sve može učestvovati i sve informacije za koje smatrate da su bitne, a koje će pokazati transparentnost toga što radite. Vrlo je važno da svi učesnici ili oni koji planiraju da učestvuju u svakom trenutku imaju sve potrebne informacije vezane za nagradnu igru koju organizujete.

Korak 6 – Izaberite nagradu koju će ljudi zaista željeti

Mnogo puta vidim da ljudi kreiraju nagradne igra sa stvarima koje mogu da dobiju jeftino ili koje već imaju, ne vodeći računa da li to ljudi zaista žele. Istu grešku sam i sam jednom uradio. Kreirao sam nagradnu igru sa nečim što mi je bilo na dohvat ruke, znajući u startu da nagradna nije vrijedna, ali sam to ipak uradio.

Možda i najbitnija stvar od ovih 10 koraka je nagrada koju dajete. Šta je to zbog čega očekujete interakciju na svojoj stranici?

Da biste znali šta je to što ćete pokloniti kao nagradu, morate dobro poznavati vašu ciljnu grupu i znati koje se njihove želje. Pratite ih, osluškujte njihove komentare i trendove u industriji i ponudite im nešto zaista vrijedno.

Korak 7 – Izaberite hashtag za vašu nagradnu igru

Razmislite o tome koji to # bi oslikavao vaš brend i nagradnu igru koju kreirate. Alati poput Hashtagify.me, odličan su izvor inspiracije. Dobro kreiran i zanimljiv hashtag, ne samo da će doprinjeti popularnosti vaše nagradne igre, već će i raditi i na promociji vašeg brenda.

facebook-hashtagKorak 8 – Neka prijava bude što jednostavnija

Što je način učestvovanja lakši, više prijava možete očekivati. Ukoliko od ljudi budete tražili ime, prezime, broj telefona, mejl, bračno stanje, ulicu…a na kraju im dali dvije karte za kino, šanse su da će se mali broj njih zaista prijaviti.

Stoga, ograničite vrijeme prijave na 20 sekundi! Ovo je period koji neće stvoriti preveliku obavezu i prevelik osjećaj rada. Napravite da prijava i način učestvovanja bude što lakši i jednostavniji. Nemojte tražiti više od 2 informacije.

Korak 9 – Promovišite nagradnu igru sve vrijeme

Nakon što ste kreirali nagradnu igru i postavili je javno, sad je vrijeme da je promovišete. Promovišite je na svim kanalima koje imate i budite konstantni.

Korak 10 – Obavjestite pobjednika o nagradi, ali ne zaboravite i ostale učesnike.

Veoma bitno! Nakon što ste izvukli pobjednika, obavjestite ga o nagradi. Objavite rezultate javno, a pošaljite mejl svima koji su učestvovali, a nisu osvojili nagradu. Zahvalite im se na učešću i obavjestite ih o narednim dešavanjima koja ćete organizovati.

Za kraj

To bi bilo to, 10 koraka kako bi trebao da izgleda proces kreiranja nagradne igre na Facebooku. Svaki od ovih koraka, veoma je bitan kako bi kompletan proces bio uspješan. Ukoliko izostavite samo neki od njih, šanse su da vaša kampanja ne bude uspješna kao što želite.

Budite kreativni. Kreirajte nagradnu igru kakvu niko do sada nije vidio. Nemojte kopirati od drugih.

A sad pitanje za vas. Da li ste nekada organizovali nagradnu igru na Facebooku? Kakve ste rezultate ostvarili i koji tip nagradne igre ste odabrali?